Dec 13, 2010

hari malas sedunia

10:00 PM
reactions 
hari ni ponteng ken9(=lab). semua gara-gara sakit perut yang sukar dimengerti.cewah. mana taknya, nak menggeliat pon sakit, nak ketawa pon sakit. kenapa ek? mcm sakit otot dalam perut.bukan sakit perut biasa2 tu.and harini langsung xde ciri2 nak jadik isteri solehah. eh belum jadik isteri lagi, cuma melatih diri. haha (o^_^o)

bangun tengahari. kalau hari minggu boleh pulak nak bangun awal, tapi masuk je hari isnin, nak pejam mata selagi boleh.sampai dah xdaya nak pejam baru bangun. tu pun terkedek2 aje. haihhhh malas betol. nasib baik masih mampu lagi nak masak nasik goreng kan. kalau ada kedai makan depan umah ni, kompem g makan kat kedai aje.

pastu harini langsung xde mood nak buat apa-apa. nak baca blog orang malas. nak BW lagi la malas. nak tulis entri pon super duper malas. apa yang aku rajin? tengok conan kun yang comel! hahaha

haihhhh tak leyh jadik  ni. cmne nak jadik isteri solehah mcm ni? jam dah pukul 22:57. dinner pon belum masak. sebab petang tadi terbungkang aje. sampai dah rasa xlarat nak pejam mata, maka aku bangun lah godek2 apa yang patut. kalau lah perut ni xde deria rasa lapar, kompem2 aku tak bangun masak.

hmmmm, cmno nak kawen ni oiii. nak bagi anak orang kebulur ke? haha
ok2, jom masak daging masak merah! nyum3~
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting