Dec 5, 2010

nak makan ke kalau dah kena pijak2 mcm ni?

10:27 PM
reactions 
as  usual, dapat email forward. so aku malas nak forward balik maka aku kongsi kat sini. biasanya kalau email y baru pertama kali aku dpt n jumpa br aku kongsi. kalau dah selalu sgt aku x kongsi , anggap mcm semua org dah tau hehe

so tengoklah gambar2 ni. xtau nak terpegun atau terkedu atas sebab macam mana hehe



















p/s : agak2 kalau beli kuaci pasni nak makan dengan ghairah ke x?
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting