Dec 18, 2010

Aku simpan hati kau dalam peti besi, baru orang tak curi. ok?

10:56 PM
reactions 
Amin dan Aminah berkawan baik.baik sangat2 lah. segala2 dikongsi bersama. saat aminah dilamun cinta, kecewa, putus cinta, sehingga dilamun cinta lagi sekalik semua nya dikongsi bersama si Amin. yelah, kadang-kala sesetengah perkara lagi best outputnya bila dikongsi bersama ngan seorang yang berlainan jantina. Tapi bukan setakat kisah cinta, semua kisah lah dorang ni kongsi. perjalanan hidup .apa yang best apa yang xbest.semua kongsi

sama la macam Amin. segala suka duka perihal cintan-cintun ni dia kongsi ngan Aminah. sampai dah jatuh cinta bapa kali putus sambung pun sumer lam poket Aminah lah. sehinggalah satu hari, saat si Amin dah kecewa ngan cinta yang didambakannya. dia bercerita la kat Aminah. then bila dah abes bercerita, dia mintak tolong ngan Aminah cmni....

  = Aminah
   = Amin

"weyh, kau simpan hati aku boleh x?"
"eh boleh2, mestilah boleh"
"kau simpan kemas2 jangan bagi orang curi tau"
"ye, aku simpan dalam peti besi kunci  ngan manga siap berlapis2 rantai besi"
"ni kompem xde orang boleh curi ni hahah"
"kata suh simpan elok-elok kannnn"
"ok, bagus2. nanti bila dah sampai masa , aku mintak balik hati aku tu."
"baik boss"

Agak-agak korang kan, ada maksud tersirat tak di sebalik yang tersurat?
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting