Nov 5, 2010

bosan la tengok giveaway dan contest dari blog orang!

10:59 PM
# sila scroll untuk membaca entri penuh.sekian
# tulisan oren yang membawa ke link rahsia.eceh


so aku pulak nak buat GA sendiri. ha ha ha ha ha gedik x? 



tema dan syarat penyertaan :

  1. kategori 1 : pemenang yang dipilih secara rawak
  2. kategori 2 : pemenang dr referrer tertinggi yang bagi link melalui entri di blog masing-masing
  3. buat satu entri ringkas dan padat di blog masing-masing dan sertakan link blog ini skali ok.
  4. sila letakkan link entri di ruangan komen di bawah. senang aku nak tulis no giliran haha
  5. tarikh tamat penyertaan adalah 5january. 2 bulan dari sekarang. ke lama sangat ek? kekeke
  6. wajib tag minimum 1 blogger lain, dan sila sertakan sekali link org yang ditag lam entri penyertaan. lagi banyak lagi  bagus haha tak kejam kan. xkan la kau xnk ajak orang lain. keji dowh cmtu.
  7. sila bagi nama referrer/ dari mana korang dapat tau pasal GA / siapa yang tag korang.
  8. harus menjadi follower. tapi xwajib kekekeke. tapi jangan salahkan aku kalau tetibe korang xtau aku ade tambah/ubah syarat.

syarat tambahan :

  1. kategori 1 : pemenang menerusi lucky number mestilah blogger yang beralamat tetap di malaysia sahaja!
  2. kategori 2 : referrer tertinggi pula blogger yang beralamat di malaysia atau jepun. (kot2 la atil ngan zaidi nak berlawan ke kan? hahahahaha)
  3. kategori 3 : referrer kedua. sila bagi nama referrer/ dari mana korang dapat tau pasal GA / siapa yang tag korang.

hadiah :

  1. kategori 1 & 2 : hadiah misteri daripada sponsor blogger akma. cuba g jenguk blogger akak ni mana tahu dpt bayangan apa yang dia nak bagi ke kan? hehehe
  2. kategori 3 : hadiah misteri tulus dari hati aku sendiri lah. kekeke.


sila letak penyertaan anda di ruangan komen entri ni!WAJIB!
kalau ruangan komen buat hal, sila hantar link di xboxx_blinx[@]yahoo[dot]com.
shoutbox adalah option terakhir dan jangan salahkan aku kalau terlepas pandang kat shoutbox.



SELAMAT MENCUBA!




aku nak tag : 






p/s : boleh check senarai peserta di [sini]



 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting