Nov 28, 2010

terowong pelangi berpuaka! hahaha

8:41 PM
ni rupanya kali kedua datang taikouyama(太閤山) land kat toyama ni. sebelum ni pernah datang gak. tapi tak explore banyak sangat tempat best. then semalam terjumpa la terowong puaka ni yang ada pelangi ni. excited! hahahaha so aku ngan junior aku yang comel2 ni masuk la explore. teruja gila hahaha. 


cantik kan? tapi masa ktorang masuk  ni keadaan masih cerah so warna pelangi tu tak nampak jelas sangat la. tapi lantak lah. nak jugak snap gambar banyak-banyak! kami 3 orang aje time tu. tengok la junior saya y exxited jugak ni haha




after snap muka comel dorang, aku pun nak jugak masuk lam gamba kan. tripod tak bawak la pulak. nak buat cmne, terpaksa la guling-guling nak cari angle sesuai , pastu guna timer la yang pastinya. sebab aku pun nak letak muka comel aku jugak! hahaha




tapi tak puas hati lagi. masa dah gelap sangat , cahaya lampu tu lagi terang so lagi cantik memukau. nak jugak amek gambar last. pastu snap sekeping. xjadik. sebab guna manual. nak kena ubah sana sini tapi orang xmahir lagi macam aku ni payah la sket. haha. pastu snap punya snap nak carik yang sesuai, tup-tup kamera abes bateri!!!!! tensen gilaaaaaaaaaa. menyesal x charge bagi penuh sebelum gerak tu. 

tapi nasib baik lah camera abes bateri. kalau tak memang xnak gerak lah. majlis penyampaian hadiah pun ktorg tak sempat tengok. hehe

p/s : tapi terowong ni xtahu la  berpuaka ke x. 
p/p/s : next is daun merah pula! 
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting