Nov 3, 2010

bunga bukan sekuntum malah berkuntum2 lah!

11:22 PM
reactions 
selalu orang cakap bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor. tau xpe. memang betul pon bunga bukan sekuntum. berkuntum-kuntum lagi tu. tunggu pilih yang terbaik aje kekeke

kalau dulu kuar pergi mana-mana aje aku suka la snap2 gambar rakyat jelata. tapi makin lama macam makin malas dah pulak. sebab aku ni xreti nak candid2 gambar cantik2 , nak suh orang pose lawa-lawa. alih2 aku yang pose sendiri haha.

so petang tadi, kat rumah kobayashi sensei tu ada kebun bunga. spesis yang sama tapi jenis lain2. bunga ni dikatakan tumbuh bila sejuk je. tunggu masa yang sesuai untuk kembang. pendek kata, jangan berangan lah nak tanam bunga ni kat malaysia, ye x? 

jom terjah.













oke, ni bunga raya hehe
















p/s : tapi kumbang sekor pon xdak! haha
p/p/s : untuk gambar lebih besar sila jenguk flikcr
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting