Nov 3, 2010

usus terobek

10:13 PM
reactions 
aku tak tahu apa yang penat sangat. balik2 je tadi aku bantai tidur. 2jam. baju kepam bau asap pon aku tak sempat salin. ngantuk ngantuk  ngantuk gilos.

pastu bangun-bangun je usus terobek. uwaaaaaaaaaaaaaaaa. kelaparan merobek ususku! menyesal tak bawak balik nasik ke, bihun ke. uhuk2. nak bawak balik ayam pun abes pulak kali ni.  macam tau2 je sumer orang aku nak bwk balik. pakat duk makan banyak2 sumbat lam perot ek.

pastu tengok2 gambar makanan tadi buat aku makin tak keruan lah.














dan baru aku perasan, tak amek gambar ayam y sedap2 tu pon!!

p/s : sudahnye aku makan mee goreng adabi je! sedap menjilat garfuuuu beb!
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting