Nov 25, 2010

dapat duit ratus ribu pun takleyh nak ubat duka.

5:25 PM
esok kena buat sedikit penerangan masa discussion pagi nanti. semalam dah bincang-bincang dengan horimoto-kun. siap pesan lagi nanti nak tanya penggunaan bahasa sebelum terang2 esok. tup2 dia tak datang satu hari. minggu lepas pun macam ni. so nak sedapkan hati pergi la tanya sensei, walaupun dalam hati dah sedia maklum sangat aura sensei yang macam singa.

dengan muka yang macam malas nak layan,muka iya, dia jawab soklan aku nak taknak. x abes lagi ayat dah tarik pintu nak tutup. saya pun taknak hadap muka sensei lama2 sangat pun, nak jumpa ni pun sebab TERPAKSA je.

sensei, saya taknak curik sejam pun masa berharga tu. saya tak tahu la mungkin sensei gaduh besar kut ngan wife kat rumah. tapi saya mintak sensei jawab ye atau tak je. xsampai seminit pon.

so harini berakhir dengan ketidakpastian pasal benda yang nak terang esok. terpaksa lah saya datang awal2 pagi jumpa horimoto, betulkan yang mana silap. dan ubah power point yang saya buat ni. mace mano tu? sensei saja je kan nak amek peluang nak marah saya esok. kan? shoujikeni ieba~

nasib baik lah harini duit masuk ratus2 ribu lam bank. penyedap hati la sekejap. sekejap je la bertahan tu. duit untuk 2 bulan. tolak2 bil gas, letrik, telefon, sewa rumah semua yang setiap satu pun puluh ribu dah. ada la baki dari duit tu. cukup2 makan je jadiknya. oh haruslah bersabar. sebab next duit masuk ialah akhir bulan 1. lambatnye! wuwuwuwu

esok memang ada kebarangkalian untuk aku kurung diri after discussion. sensei memang kejam!

sabarlah duhai hati.....bertahan untuk 2 bulan je lagi. dan segalanya akan selesai.

p/s : duit bukan segalanya
p/p/s : duit xleyh beli kebahagiaan. eh dan-dan je kan haha
p/p/p/s : tapi japg saya nak shopping guna duit kekekeke
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting