Nov 14, 2010

LDR / PJJ. cmne nak buat ek?

2:08 PM
rasa mcm 1st time je ni all out kat sini psl relationship skang. haha malu oh malu. kalau dulu x payah cakap la, hari2 kot tulis n tulis kat blog. rindu pon cakap kat blog. haha biasa la orang gila blog. kekeke tapi bila abes aku jadik fobia la jugak kan. yela, kita tak tahu siapa jodoh kita, betul ke dia unmeina hito. beria2 kat blog, expose sana sini sekali x jadi. sangat malu. satu hal lak nak buang everything. last2 satu blog tu buang. haha

ok2, asik melencong je isi penting ni. bagi yang ada LDR / PJJ ni mesti tau la cmne keadaannya kan. tadi aku baca satu blog ni, cmne dia celebrate besday partner y jauh nun di sana. berpisah antara benua. sesetengah orang tu, buat kek sendiri takpun beli. masa besday bukak webcam pastu tunjuk la cake tu. wish besday bla bla bla bla.

bila aku tengok macam tu, aku rasa macam 
"eh, xkan nk buat cmtu? nanti cake sape nak makan? sendiri makan ke?" 
hahaha bongok x aku? so aku tak prepare la benda2 mcm tu. nak buat2 cake ke apa kan. just prepare hadiah nak bagi bila aku balik nanti (cuti raya aritu). tapi aku silap kot!!! sebab end  up jadik worst besday celebration ever! tak pernah la rasa loser cmtu. eh loser? 

aku ni xreti la kot nak jiwang2 ke apa,erm maybe tak perlu jiwang pon tapi xreti nak keluarkan perasaan ni melalui perbuatan. slow gila lah! padahal dia punya cara nk celebrate besday aku punya la tiptop! siap buat sendiri lagi cake tu! tak cukup ngan seprais sebelum tu, ingat dah abes. tup2 datang lagi ngan cake hasil tangan sendiri. sejuk2 tu. suwit lah kamu!

my fav cake !!
tapi aku? adoiiiiiii. nak kena baca banyak lagi ni tips pasal long distance realtionship ni. xpe2, beberapa bulan je lagi kita akan berada di satu negara. tapi masih berbeza negeri! xpe2,頑張ろう~

p/s : awak, gomenne~
p/p/s : 最後まで頑張ろう
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting