Nov 19, 2010

simple dan sedap!

5:19 PM
reactions 
lunch + dinner aku harini. takde mood nak masak. gara-gara papa PMS. orang pms sket2 die pms banyak2 lak. biasalah penghujung hari macam ni, ada dua kemungkinan sahaja. berakhir dengan baik mahupun sebaliknya. dan agak malang bagi aku, berakhirnya minggu ini dengan kurang baik dan tidak menyenangkan hati jantung aku.

ok, tak mahu cakap pasal hal tu. nak cter pasal makanan. sebab aku dah buntu nak makan apa. petang tadi singgah pasar beli ikan. 300yen 10ekor. satu hari makan 2ekor. 5 hari pun boleh tahan! tapi kalau ikan memang aku tak jamin. sebab aku suka ikan. lagi-lagi ikan goreng!

hari ni aku  masak ikan goreng + sayur air. aku tak tahu bahasa formal nya macam mana, tapi bahasa rumah aku adalah sayur air, sebabnya ada sayur  ngan air je. haha

sayur air

ikan merah goreng

sedap menjilat jari
makan taknak berhenti
bukan tak mahu kongsi
tapi sudah tak ada isi

p/s : esok ikan goreng lagi. nyum3
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting