Nov 11, 2010

ego tak bertempat.....................ke?

9:31 PM
biasa lah kalau detik2 akhir nak happyou(=presentation) ni memang lah muka aku yang selalu balik lambat. bile orang dah xde baru lah otak laju berfikir, tangan laju mengetuk2 keyboard. kalau time ada orang aku sibuk2 nak borak lah, gosip lah, buat keje lain lah.  macam2. sebab aku tak suka buat keje dengan orang sekeliling. haishhhhh.

hari rabu baru lepas dengar penerangan. esok kena present. so harini je lah aku kena buat powerpoint. tak banyak pun, 5 lai je. tapi 5lai JE tu lah yang buat aku balik malam-malam. mana la reti nak buat power point! hahaha eh bukan tak reti. cuma kurang cekap sebab buat guna openoffice. ceh, macam la lari sangat function. dan aku habeskan masa berjam2 nak cari mana butang yang perlu ditekan untuk tambah new slide. tambah lak ngan nihongo nye, last2 dah xde daya baru tanya orang. grrrrrrrrrrrrrrr~tanya awal2 kan senang!

pastu nak kena buat dan susun ayat dalam bahasa jepun lak. dah la berterabur. happyou nye dalam 5-10 min gurai je pun. tu pun sensei suh check ngan sempai dulu, kot2 lah term neural network yang aku guna nanti salah. jangan harap la nak tanya pakcik google. langsung tak membantu!

kesimpulannya, aku hanya sempat makan onigiri sebijik dan air sekotak tengahari tadi. pagi tadi bangun lambat xsempat buat bentou. petang aku kunyah biskut tiger yang dah lemau. dah nak malam sket aku minum nesvita. 

ni tengah menunggu nasik masak, di saat perut aku dah terobek! plis jangan sakit lagi! aku  bukan sengaja taknak bagi perhatian penuh. nasik cepatlah masak...........

p/s : esok aku kongsi menu special aku malam ni ok? hi hi hi
p/p/s : eh, nasik dah masak. nak makan sambil tengok conan. bye!
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting