Nov 20, 2010

tak pakai topi grad pon xpe, nak balik!

10:07 PM
reactions 
after grad dr RPKJ, UM

uih kenangan mengusik jiwa betul gambar nih. pertama dan terakhir kot berpeluang pakai baju dan topi grad macam ni. kat jepun dah xde dah. grad kat jepun macam  biasa2 takde pakaian istimewa. sebab jepun suka pakai pakaian tradisional dorang time event2 penting cmni. terutamanya perempuan. laki lak pakai suit je. pastu xde dah sarung2 baju grad ni.

huuuuuu hayaku owaritaiiiiiii.sabar2..sketttttttttttttttt je lagi ni. 

p/s : sorry lah kengkawan, saya telah mendedahkan identiti zaman kita sama2 gemok gedempol dulu keke. datang nihon semua dah jadik cantik dan xselebet dah. eh?
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting