Nov 3, 2010

dorang bakar kereta, kami bakar ayam je lah

3:32 PM
reactions 
hari ni seluruh jepun cuti sempena hari kebudayaan.

Culture Day (文化の日 Bunka no hi?) is a national holiday held annually in Japan on November 3 for the purpose of promoting culture, the arts, and academic endeavour. Festivities typically include art exhibitionsparades, and award ceremonies for distinguished artists and scholars. -wikipedia- 

setiap 3 november akan cuti lah.

maka aku pun cuti lah jugak.

so kami2 ni buat aktiviti membakar ayam, walaupun dorang bakar kereta kami.

sebagai meraikan kemenangan dalam pertandingan bola sepak di gifu.

walaupun aku bajet nak makan 8 ketul ayam, tapi tak larat lah nak sumbat banyak2 dalam perut.

dan habis segala baju dan tudung bau asap! iyada.

gambar belum upload. esok2 lah. nak sambung tdo.

-oyasumi-
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting