Nov 23, 2010

menghitung hari

10:29 PM
harini cuti satu jepun. labour thanksgiving day. setiap 23 november. 

kawan aku datang dari kanazawa. so aku pagi2 bangun lepas tu mandi2, mencongak idea nak masak2. last2 tetamu aku yang masak haha. 

lepas tu ada makan2 pulak malam. aku chef jemputan. masak nasik ayam super madu! sedap. biarlah nak puji diri sendiri. sebab aku makan 10 ketul. langsung takleh tarik  nafas nak pura2 perut slim T_T

harini berkira2 sendirian. agaknya bila salji pertama yang akan mencecah bumi fukui. aku belek2 entri lama tahun lepas. hari pertama salji turun. kalau ikut perkiraan, sebulan dari sekarang lah. uwah, excited la pulak! nanti boleh buat snowman besar lagi macam tahun lepas.

sekarang dah berkira-kira untuk beli tiket main snowboard. ye, aku lah wanita tegar yang main snowboard kalau di fukui ni. xpernah lepas peluang main. kenangan yang sangat best. mungkin tahun ni main sket je kot. mungkin la. hati aku siapa yang boleh duga kan? kangsebok je nak join jugak hahaha. 

sedikit lagi saki baki aku menjalani hidup di sini. atas beberapa sebab menjadikan aku semakin tak sabar nk pulang ke malaysia, tapi kadangkala kenangan di bumi penjajah ini mengheret aku kembali. rasa macam sedih je nak balik. erm honeymoon sini lah nanti hahaha
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting