Nov 6, 2010

aku WAJIBKAN ke atas kamu untuk mencuba!

1:33 PM
gambar pengenalan dulu aci tak?

terliur tak?

ni adalah menu dinner aku malam tadi (5 november). sumpah aku tak sangka ia sangat sedap! bukan nak puji masakan sendiri tapi tu lah, memang sedap weyhhhhhhh

slurpppppppppppppppp~
sedap hingga perut membuncet! memang aku sengaja letak gambar kasik close up sket2. kalau tak terliur aku tak tahu lah. lain kali aku mesti cuba lagi! 

close up ke berapa dah ni weyhhhhh
ni adalah menu pertama yang aku cuba dan menu yang pertama kali aku makan in my life. jakun tak jakun lantak hangpa lah nk cakap apa pun. aku x heran. yang penting puas hati!

takkan taknak cuba lagi kot?
aku letak gambar masakan sama yang aku snap dari macam2 angle dan focus tempat lain-lain. motif? nak bagitahu yang menu ni sedap! sunggah lah tak tipu. aku nak la jugak bagi korang rasa tapi xleyh dowh. tak sampai bape lame pon dah licin. memang menjilat jari la kata aku!

p/s : siapa nak resepi boleh angkat tangan ketuk2 keyboard komen kat bawah. esok aku kongsi resepi. sebab sekarang xleyh nk menulis banyak2 terbayang kesedapan dan kelazatan. esok aku tulis dengan penuh jiwa raga! ha ha ha ha

p/p/s : buat cik hafis yang tanya aku ni laki ka pompuan ka, kongsi blog ka...rasa-rasa dah boleh agak belum?



p/p/p/s : entah2 cik hafis tulis benda sama je kat shoutbox org lain hahaha.malu aku weyh


 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting