Nov 2, 2010

gedik nak buat contest tapi hadiah dihantar lepas 3 bulan umum pemenang?

5:22 PM
reactions 
tensen tak kalo korang masuk contest pastu dah tahu dah korang terpilih sebagai pemenang, tapi dah nak tumbuh janggut tunggu, bayang hadiah pun tak sampai2. agak2 lah kan, kalau ada lagi contest dari orang tu nak join lagi tak? mari kita boikot ramai-ramai!!

op.op.op. jangan la boikot ramai-ramai. hahaha eh ada yang sentap ke? aku tak tuduh siapa-siapa. kalau nak terasa tu ikut hang lah kan.

so dengan ini diumumkan bahawa kesemua hadiah sudah pon dipos tadi. (dah 3 bulan berlalu nye contest hahaha)im so sorry sebab lambat sgt pos hadiah kamu2! aku dah melalui rintangan ribut angin menderu-deru tapi demi kamu semua aku sanggup tau. pffttttttttttt. 

baru la tenang hati aku ni. dah pos segala-gala. untuk 2 contest yang aku dah buat. 
contest 1 : teka dan menang

so, kepada eddieprincejr, mi , nadd dan akulife sila bersedia kerana hadiah anda akan sampai bila-bila masa sahaja ok. hihi baru lah tenang dan boleh fikir contest baru sebab aku dah jumpa sponsor baru! kekekeke

p/s : rasa macam nak buat contest top referrer. tapi ade org nk join ke ek?
p/p/s : lagi 5000 nk cukup 20000. teruja x? haha
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting