Nov 9, 2010

tolong jangan 'jentik' aku lagi!

11:58 PM
kadang2 apa yang aku nak sampaikan , atau nak tulis pasal hati dan perasaan ni tersekat2. yelah, blog aku ni ramai yang baca. bukan perasan tapi ramai kawan2 aku tau pasal blog ni. pastu rakan satu universiti pun tahu. yang tak tahu pulak boleh jadi tahu sebab aku dah ngade2 g letak setting auto publish kat facebook. so secara automatik fren kat facebook akan nampak lah kat news feed. bukak ke tak aku tak tahu la. kadang2 malu lah jugak. haha

pastu risau , nak jugak fikir perasaan orang lah bila nak cakap apa yang tersirat. takut orang tu terasa, orang ni terasa. tapi perasaan sendiri simpan dalam2, terguris terasa bernanah pun tak apa, selagi tak pecah berdarah sampai luka parah.

tapi harini, aku jalan2 jumpa satu entri. cukup untuk meluahkan rasa hati aku. terima kasih kepada entri itu. moga2 manusia2 ini semakin mengerti. sebab aku dah penat kena 'jentik'! 

p/s : to blog owner, kalau tak mahu saya letak link ni cakap ek. hihi
p/p/s : mahu mimpi2 indah. jangan cuba masuk dalam mimpi aku untuk men jentik2.eh jentik2?


-oyasumi people-
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting