Nov 5, 2010

jangan jadi bodoh sombong

9:09 AM
ada  lagi ke yang tak tahu makna bodoh sombong ni? dah la bodoh, sombong lak tu! aku tak cakap kat orang orang lain, tapi kalau ada orang nak terasa pun ada aku kesah? kalau terasa tu kamsudnya dia pun sama la ngan orang yang bodoh, pastu sombong lak! macam aku ni!

sekarang dah masuk bulan 11, november. tapi lab nye progress macam tak nampak bayangan langsung. baru je dapat tema. in english. bajet macam paham. tapi bila senpai bagi keje sket je, dah terkial-kial. eh two-dimensional HNN ni apa pulak?

tapi biar je soalan tergantung. bile sensei tanya paham ke x, aku dengan separa yakin jawab paham. sebab rasa macam paham. tapi dah dekat seminggu duk explore benda sama still tak dapat jawapan. nak g tanya senpai, asik takde aje.

so diam lah aku macam tu. nak gtanya sensei..........kowaiyo!

semalam sensei datang, tanya cmne progress. muka dah macam nak menangis cakap tak paham sebab xleyh buat soalan tu. tangan sejum menggeletar tapi peluh satu bendang. akurasa mata aku dah berkaca-kaca je.

dan harini kompem nama naik time zemi!

tu la lainkali jangan bodoh sombong! 

-off to zemi-
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting