Nov 15, 2010

kenapa semua nak post pasal nabil dan uqasha ni?

2:44 AM
okay. siapa yang tak tahu. sekarang hangat gila pasal gambar kurang senonoh yang dikatakan menyerupai nabil raja lawak dan gadis misteri uqasha ; gadis yang dipercayai punca keretakan hubungan nabil dan irma. ok abes. dah macam pemberita tv10 dah.

aku ni memang la hari2 jenguk blog orang. suka lah jadi stalker hidup orang ni. haha eh bukan stalker. kalau cerita menarik aku baca la. banyak la berita yang kadang2 aku terlepas lupa baca paper orang letak lam blog. ok la.

tapi kalau dah 10blog aku bukak, sumer duk citer pasal nabil-uqasha-irma ni naik minyak lah jugak jadiknya. eh naik minyak lak. ntah, kamu tak rasa cmtu ke? 

yelah, gambar tu memang la amat dasyat. huuu tapi aku taknak lah dapat saham sekali kat sana. kamu  nak ke?aku taknak. membuka aib satu. kalau gambar tu tipu, dah jadik fitnah. oh artis, kesian kat kamu. setiap inci pergerakan orang nak tahu. tak rimas ke? haha
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting