Oct 18, 2010

tak terasa bahangnya tanpa gambar kemenangan, kan?

1:18 PM
reactions 
dalam dunia yang serba canggih ni, kalau boleh semua nak diabadikan dalam apa jua bentuk yang seboleh mungkin. tidak kira lah gambar mahupun video. bayangkanlah kalau kau pergi mana-mana pastu tak ada rakaman setiap detik yang berlaku, mesti rasa macam tak best. sekurang-kurangnya bila kau tua nanti boleh imbas kembali kenangan yang tersimpan di dalam gambar. kadang-kadang banyak cerita yang tersembunyi.





penyokong @ pom-pom boy kekekeke
eh, bendera fukui mana? hahaha


eh banyak pulak aku membebel. sebenarnya nak letak gambar kemenangan team Fukui di gifu taikai 2010. dapat berita gembira tuh masa ngah bertungkus lumus siapkan report dalam lam lab . masa tu lebih kurang jam 530 petang. dalam hati dah terdetik 

"eh, awal lagi ni takkan dah menang kot?"

yela, selalunya kalau perlawanan dah habis mesti sampai malam hari. padang dah gelap baru terhegeh2 nak buat sepakan penalti. tapi kali ni, aku tak tahu la macam mana berakhirnya perlawanan sebab aku tak pegi. haha







ni haaa pom-pom girl kekeke
*aku suka kasut itu, sebab macam bendera terengganu kekeke


maka, duk rumah tunggu je la jurugambar2 fukui tampilkan foto album masing-masing.  baru la terasa kemenangan. tak gitu?


mungkin ini detik2 termeterainya kejuaraan.kot?

haaaaa, baru la rasa bahangnya!

p/s : tahniah buat semua!
p/p/s : gambar credit to cik huda n cik sam


 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting