Aug 20, 2010

tak boleh mencarut di shoutbox

3:10 AM
reactions 
haaa seperti yang tertera. tak boleh macam mana tu? kenapa tak boleh? kena serang ke? hahahaha korang pernah tau ke tak boleh? ke aku sorang je yang memang lembab? eh minah ni memang nak kena lempang jugak kang~


haaa sebenarnya macam ni. hari tu aku pergi la dekat blog siapa ntah.saja la nak conteng-conteng kat shoutbox. pastu gedik-gedik lagi nak tulis dalam bahasa jepun. tetiba bila aku tekan shout tak keluar pulak separuh. aku tergamam jap. eh kenapa jadik macam tu kan. pastu aku pergi ngade-ngade pulak kat sini, sudah tak keluar juga.  

shitsureishimasu---> ****sureishimasu
maka terpaksa la aku tulis macam ni.

s.h.i.t.s.u.r.e.i.s.h.i.m.a.s.u

menyusahkan! haiihhh bukannya niat nak tulis perkataan yang tak elok. tapi memang perkataan jepun banyak yang macam tu. jom main teka-teki. dapat teka memang bijak! hahaha


  • kenkyu****su      ---> lab
  • ****sureishimasu  ---> excuse me
  • zai****su             ---> dalam bilik
  • ****sumon           ---> soalan
  • ****teiru              ---> tahu



eh taknak keluar pulak perkataan lain. nanti dah ingat aku tulis balik.

4 ♥:

nua on August 20, 2010 at 6:27 AM said...

buang h awk.. geranti bley pkai.. sebutn pon x lari sgt.. hihi..

cKyN WaN on August 20, 2010 at 11:07 AM said...

alah xbest. lain bunyiknye

Mi on August 20, 2010 at 2:51 PM said...

cam kenal je sapa mangsa blog tu hahah

cKyN WaN on August 20, 2010 at 3:01 PM said...

haha kenal ke
kem salan ramadhan lah kat dia =P

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting