Aug 21, 2010

perempuan masa kini?

10:35 PM
reactions 
dah tonton video mengenai panggilan di radio tuh? ala yang pasal panggilan brader keje jual burger ngan bekas awek dia tu. mulanya aku ternampak di blog mencarierti walaupun aku tak tahu erti apa yang dicari kekeke

Tapi aku macam tak berminat nak dengar sebab ada muka mamat tak berapa nak hensem. mesti nak promote lagu sendiri ke apa. so aku buat derk je. tetapi petang tadi si dia lak bagi aku link video yang sama. sah2 hangat nih. maka aku beranikan diri tekan play.
dan isu itu membuatkan aku tergerak nak kongsi video comel ni pulak. sila bersabar dan tengok sampai abis baru komen ok? memang perempuan sekarang macam ni ke? lelaki xde ke yang macam ni. yang pasti aku tak macam ni, sebab aku bergelar wanita. eceh. haha


link video datang dr facebook ini

2 ♥:

Mi on August 22, 2010 at 8:39 AM said...

uu terus femes -.-

cKyN WaN on August 22, 2010 at 2:33 PM said...

hahaha nasib la ko.
aku dah bubuh link video

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting