Aug 7, 2010

seorang lagi bakal pelajar untuk sekolah perempuan mengandung

10:54 AM
reactions 
baru je 2 hari lepas aku baca berita pasal bayi yang ditinggalkan di dalam kotak. tupaptuptap harini terbaca lagi berita semalam mengenai bayi yang ditinggalkan di dalam saluran batang paip di dalam terowong. nasib baik sebelum hujan, kalau tak dah lemas bayi tu. Alhamdulillah sempat diselamatkan. apabila dunia semakain kejam, inilah padahnya. nak tuduh perempuan tu pun xtau asal-usul cerita. mana la tahu kena rogol ke kan. tak semestinya sebab dia ngan rela hati nak dotdotdot kan. nak salahkan lelaki seratus peratus pun kadang2 rasa tak boleh.nanti ramai pulak pembaca lelaki di luar sana melentingtak tentu pasal memang la patut dipersalahkan kalau jantan tu yang p rogol. tapi banyak sebenarnya sebab dan musabab berlakunya perkara macam ni. nanti kita cerita-cerita lepas ni okeh.

baca di sini.

Ya Allah Ya Tuhanku, peliharalah hatiku, dan imanku. Berikanlah aku petunjuk ke jalan kebenaranMu. Jauhkanlah aku dari segala anasir2 jahat. Pandulah aku ke jalan yang diredhai. Tetapkanlah hati dan imanku. Amin.
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting