Aug 11, 2010

Bekas adun, pembantu 'dibunuh, bunuh diri'

11:03 AM
reactions 
sejak dua menjak ni ramai pulak silent rider reader yang berminat nak tahu pasal kes kematian bekas Ahli Dewan Undangan Negeri Permatang, Dato Abdul Aziz Mohd Noh dan bekas pembantunya Siti Rohana Ismat.

Polis dah pun mengklasifikasikan kes ni sebagai kes membunuh dan bunuh diri. kiranya salah seorang daripada mereka yang terlibat telah membunuh seorang lagi dan membunuh diri. Selesai sudah kes misteri ni. tapi siapa yang bunuh siapa tu tidak pula diberitahu demi tidak mengaibkan mana-mana pihak. Dan tiada pulak pihak ketiga yang terlibat. Kes ditutup.



uwah3, mantap gile lah kak. Dah jadik detektif ke? banyak cantik muka kau.eh puasa, bahasa kena jaga. sorry . taknak aku jadik detektif. info macam ni pergi cari kat surat khabar la der. tak kisah la kau suka Utusan ke, Berita harian ke, Kosmo ke, mana-mana je lah aku jamin berita sensasi lagi misteri macam ni kompem ada punya. nak atau taknak je. nak baca kat sini

okeh. selesai sudah berita utama untuk hari ini. kita berehat sebentar sebelum masuk berita yang seterusnya. jangan minum air, batal puasa kak!


 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting