Aug 12, 2010

jom shopping raya!!!

11:33 PM
tadi petang aku keluar bersiar2 sambil window shopping. tapi biasalah. kalau dah namanya aku, daripada window shopping tu, orang lain yang dah ada matlamat belum sempat jumpa barang aku dah hangkut seketul dua. apa lagi, gores dan menang. takpelah, demi keluarga tercinta. malas nak buat list baru maka aku cilok dari sini aje lah senarai yang aku perlu selesaikan.

1. ma & abah : rahsia
2. kak ugi & family : yukata budak utk anas
3. abg T & family : set cawan
4. kak jang &family : yukata budak kecik utk airiel
5. joe : T-shirt @ crocs
6. yo : T-shirt @ crocs
7. sya : kereta mainan
8. Ira : onepeace
9. sapik : kereta mainan
10.mok : tak tahu lagi 

sorry again for my beloved frens yang kat malaysia. no souvenir from japan this time ok? hehe bajet xde la. ni pun decide balik on the spot. hehehe
lagi dua orang yang belum setel. pening kepala pikir. nak beli baju demand xnak serupa ngan yang kat malaysia. apa aku nak hangkut nih?

oh! hai hai bai bai seterika pinky!
ingat lagi autobiografi aku sebuah seterika? aku dah pun mengucapkan hai hai bai bai kepadanya. maaflah tuanmu ini belum lagi grad so terpaksa khianat sikit. bukan taknak jaga sampai bebila tapi dah tak mampu. tadi masuk kedai letrik ada yang seterika lain main kenyit-kenyit mata lak. hati tertawan.

nampak tu berkilat-kilat kotak (padahal flash)

segak berdiri

eh, korang dah shopping raya?

2 ♥:

AMIEROZIANA on August 13, 2010 at 9:12 AM said...

weekend ni baru nak gi shopping...jgn lupa ole2 untuk mok tuh

ckynwan on August 13, 2010 at 10:48 AM said...

insyaAllah. tak tulis lam senarai lak. tp xtau agi nk beli ape nih
beli baju oke x? hehe

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting