Aug 29, 2010

salam perantauan musim kedua sebagai contest

1:13 PM
oke. 1st skalik meh kita bergembira ramai-ramai

 

kenape?
kenape?
kenape?





masih ingat lagi entri salam perantauan? ye, percubaan untuk menghantar gambar di ruangan salam perantauan. Alhamdulillah. tadi ngade2 p search nama sendiri sekalik kuar jugak yang link ni.


gambar pilihan ciktembam

okeh. sekarang semua orang pergi beli utusan!!! kalau jumpa gamba aku yang macam ni aku kat utusan bagi hadiah!!! hahahaha gaya macam nak promo utusan ke nak promo diri sendiri. eh macam menarik je untuk contest kan. nak buat contest lah hahaha 


contest salam perantauan
syarat-syarat penyertaan

  1. perlu rajin menyelak ruangan utusan untuk mencari gambar di atas.
  2. ambil gambar sebagai bukti kamu yang nampak@jumpa gambar aku ni keluar utusan. bukan yang online ok. yang betul kat kertas surat khabar
  3. tunjukkan kepada aku tak kira lah nak tulis dalam blog@hantar gambar melalui emel @ macam mane janji sampai kat aku. emel: sick_kien[at]yahoo[dot]com
  4.  mestilah warganegara malaysia tidak kira di mana anda berada.
  5.  tidak wajib follow blog aku. nak follow pon boleh juga
  6. tidak wajib tag orang tapi nak tag pon boleh juga supaya contest ini membiak
  7.  pemenang dikira sebagai orang pertama,kedua dan ketiga yang jumpa gambar di atas di akhbar utusan dan inform aku.
  8. tarikh tamat contest : until ada 3orang jumpa gamba di atas kat utusan
  9. oh banner? kalau rajin letak la ni kat tepi blog kamu. taknak letak pon xpe hihihi



nanti lah aku terasa nak tambah nanti aku tambah okeh.

motif contest : aku tak ada masa nak g belek utusan kat malaysia haha

hadiah utk orang luar dari negara jepun : barangan dari jepun la semestinya. berlambak nih xlarat nak simpan. keychain ke, t-shirt i love japan ke. nanti aku pikiaq okeh.
hadiah untuk orang yang duk jepun : korang nak apa? keychain dari malaysia? haha aku bagi keychain jepun gak lah.

sekarang dengan rasminya aku tag semua pembaca blog aku. tak ada kompromi! haha

entah2 tak keluar kat paper pon haha

8 ♥:

Anonymous said...

ckyn! kite nak join contest ni!

kite aim tshirt i love japan! oh pleaseee :)

Anonymous said...

alamak,,tp online paper xleh ke..hahahaha..down kejap :P

ckynwan on August 29, 2010 at 1:32 PM said...

hahaha online takleh la sayang.
sebab y online kita dah jumpe dulu hehehehe

ILA HonEyBuNNy on August 29, 2010 at 6:36 PM said...

salam ziarah..ila datang....contest apa neh..ila bluurrr kejap...sori2...jap kna baca g..ehhe

ckynwan on August 29, 2010 at 7:02 PM said...

@ ila : hehe kompius ek

contest tu cmni
sy nk mencari siapa yang boleh jumpa gambar salam perantauan yang sy hantar kat utusan. kalau jumpa gambar yang ada dalam post ni, gambar 2orang ngan snowman ni kat surat khabar utusan, tunjuk bukti yang awk jumpa gamba ni kat sy maka awak lah pemenang
tapi bukan online. surat khabar betul.sebab gambar ni dah kuar dekat utusan online

nua on August 30, 2010 at 12:25 AM said...

bape haibulan punye utusan nih? haha.. lg sng nk carik nnt.. haha..

ckynwan on August 30, 2010 at 2:51 AM said...

xtahu la puloks
xde tarikh pong kt tuh
sile carik gak okeh

Admin on September 5, 2010 at 2:48 AM said...

Waa pandainya wat contest ekkk .... hmm menarik menarik ...

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting