Aug 15, 2010

mari berpesta

5:00 PM
rentetan dari entri sebelum ini di bazar ramadhan jepun. dah abes baca? good. apa yang menarik kat sana adalah macam2 tarian tradisional jepun. pastu ada perlawanan persahabatan. persembahan sorang2. tarian gelek brazil sexy-mexy pon ada. gendang2 sumer lah. dari petang ktorg smpai lam kol 3 tuh pukul sepuluh. bingitlah telinga. tapi tak boleh la nak letak macam mana tariannya. ada gambor aje. kalau aku ada videocam xpo la jugak ye.


cuba teka ni gambar kat mana?















hah bermimpi la korang aku nak letak gambar tarian brazil(?) yang sexy mexy di bulan pose nih

letak gamba budak comel ni lagi bagus. 
walaupun ada yang duk gelek2 depan aku yang pegang camera nih. 
malu siottttt!

okeh dah malam cari port nak solat dan bukak pose.
juadah berbuka di entri ini

makcik ni buatpersembahan apa pun tak tahu
last2 kami tinggal die kat tengah jalan tu










oh aku memang benci upload gamba kat sini.sebab gambar jadik kabur? rasa dah terang lagi bersuluh dah bila upload kat kom semalam. lantak lah. layannn~

3 ♥:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin on August 15, 2010 at 11:45 PM said...

wah! best jer.jalan tak jem ker?

btw,bgtahu lelaki berbaju pink tue...awek dia nama Zil ek?

ckynwan on August 16, 2010 at 2:36 AM said...

ktorg smpai awl n blk lewat so xde la jem sgt

bukan main lagi ko selidik si baju pink nih
dah jadik ejen cia ke haha
nanti aku tnye die

ckynwan on August 17, 2010 at 12:35 AM said...

nama awek org baju pink adalah zil

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting