Aug 15, 2010

iluminati dan freemason

11:30 AM
pernah dengar pasal iluminati?freemason? pelik-pelik je kan bunyi nya tapi tak tahu maknanya kan? seriously aku pun tak tahu macam mana nak jawab sebab baru je bertapak nak khatam pasal benda alah pelik yang merentap jiwa aku ni. sebelum ni aku pernah baca satu blog yang terang pasal benda2 alah ni semua tapi telah dihapuskan. oleh siapa tu sendiri mau fikir la kan. tapi sekarang dah muncul balik so aku kongsi kan aja lah.[click sini]

yang ni pulak aku  baru je jumpa hari tu. [click sini]

take your time dan baca.

pernah tak dengar pasal propaganda yahudi mengenai peristiwa yang akan berlaku pada tahun 2012 nanti? ada yang buat spekulasi tahun 2012 nak kiamat.dunia akan musnah  yahudi dah rancang macam-macam.blablabla baca link yang aku bagi tadi pelan-pelan. isi nya berat dan susah nak diterima dek akal dan jiwa kita yang dah kena kawal oleh mereka ni.

kenapa tiba-tiba tergerak hati nak kongsi pasal ni? padahal beberapa bulan dulu aku dah start baca. tapi sebab masih ramai kat luar sana yang berminat nak tahu pasal freemason dan iluminati ni kan? so tak salah aku berkongsi.

sebarang kesimpulan korang boleh buat sendiri lah. cuma isi-isi ni mengajak kita kembali berfikir sebab dah lama sangat kita ni leka dan lalai. tak gitu?
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting