Aug 29, 2010

gengblogger buat aku takut

1:22 AM
reactions 
ok.sekarang siapa nak terang kat aku?
bukan sekali. tapi setiap kali nak bukak blog yang berkaitan ngan gengblogger nih mesti kua yang ni.



nape ek?
ke tipu je?
korang cmne?
oke ke kalo degil jugak nak bukak ek?


10 ♥:

ザ-sylver-shooter on August 29, 2010 at 3:01 AM said...

start join bile?

cKyN WaN on August 29, 2010 at 3:10 AM said...

join ape?
gengblogger?
xpernah join pon

m Y r a on August 29, 2010 at 6:50 AM said...

erm..btol3..skang ni ssh nk bce blog kekwn yg de connection ngn gengblogger..tkt kalo bkak kang pape jd ngn lappy..xtau la btol ke x mende ni..

cKyN WaN on August 29, 2010 at 10:31 AM said...

kan2...kadang2 bantai je bukak wpun ade warning cmni. tapi kadang2 risau jugak...

sue-sama on August 29, 2010 at 11:01 AM said...

betul tu..cian dah xleh nak BW blog diorg, bile nak klik link je..
papppp, kuar hantu malware nihhh

cKyN WaN on August 29, 2010 at 12:13 PM said...

ish kalau bukak jugak nanti ade virus masuk ke?
hahabuta komputer buta it nih cmni la jadiknyeee

Amieynna Amin on August 29, 2010 at 12:22 PM said...

sy xpnah kena mcm tu..
tp selalu tulis ie cannot display..
huh..

cKyN WaN on August 29, 2010 at 12:26 PM said...

yeke?
xtau la jugak
lately ni kalau blogwalking je mesti kena la ngan mana-mana blog yang ade kaitan ngan gengblogger ni
even kalao nk bukak website gengblogger pon kua cmnih gak
terus xjadik nk g terjah

aSmiDar on August 29, 2010 at 4:13 PM said...

eda pon baru pos pasal ni..huhuuhu..
maknan bukan masalh pc ida la..
dah orang lain pon ade..huhuhu

cKyN WaN on August 29, 2010 at 4:15 PM said...

hmmm rasanya ni xde kaitan ngan pc
tapi kaitan ngan gengblogger
maybe die ade guna something y mungkin membahayakan pc kot~

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting