Aug 21, 2010

churpchurp

2:27 PM
alahai bunyi pun dah macam bunyi burung kan. apa sebenarnye churpchurp ni? aku pun dah pening2.
ChurpChurp is a Social Media Solutions Community that rewards you for your updates. We're open to all Churpers from Malaysia and Singapore!
haaaa dah dapat agak? aku pun tak teragak jugak hahaha. so aku tanya pakcik google lam macam biasa.

lepas aku baca dan baca paham la sikit. apa yang penting ko kena ada twitter dulu. sila sign up sekarang kalau xde. kemudian baru lah proceed ke churpchurp. secara basic nye kau akan dapat reward kalau update status. sejauh mana kebenarannya tu aku xleyh nak citer sebab aku pun baru nak test.




Spread the Love and Get Rewarded!
RM 3,000 worth of instant credit is up for grabs when you refer a friend to ChurpChurp! (Remember that your friend will need to authorize Facebook and Twitter for ChurpChurp, and have a minimum of 25 Facebook and Twitter friends.
kat atas tu dah syarat dia la. kena ada facebook and twitter. facebook aku berani jamin semua orang ada. tapi twitter pun tak kurang juga kan. so, taknak mencuba ke? jom jom berchurpchurp pula hahaha 
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting