Aug 17, 2010

juadah ramadhan #06

2:35 AM
reactions 
hampir terlupa juadah ramadhan harini. sebab semangat sangat nak tengok pertunjukan bunga api, maka yang ni je la sempat dibeli untuk buat alas perut.

ish muka senyum tak ikhlas dapat makan onigiri sahaja haha



yang ni je mampu n sempat nak rembat. pastu otak sejengkal dek kerana puasa , aku p beli air coca-cola? lepas baca doa buka puasa aku telan seteguk, perut aku rasa macam dicurah-curah asid. sakitnya Tuhan saja la yang tahu. betapa tak bijak. dah la gastrik. perut kosong. p balun air bergas(?). memang otak sejengkal betul haiihhh.

apa menu korang berbuka?jangan buat aku jeles sudah. kalau makan murtabak jangan bagitahu aku.

4 ♥:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin on August 17, 2010 at 5:53 AM said...

onigiri tak sedap!! eh coke dia tulis BI ingatkan tulis jepun juga macam coke Thai tulis siam.

cKyN WaN on August 17, 2010 at 9:32 AM said...

uihhh silap la cakap onigiri tak sedap. sedap wooo tapi aku kalau makan buang kulit die a.k.a seaweed kaler ijau tuh. ha ha ha

erm nanti kalau aku jumpa coke tulisan jepun aku amek gambaq hehe

ronglongwang said...

coke tu kak oi..yahudi2 ik3

cKyN WaN on August 17, 2010 at 1:54 PM said...

alah y ni je terlintas sbb y len tak best
xpe2, next time x beli dah ik3

apekehal nk gelak ik3 nih

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting