Aug 8, 2010

my new baby safely arrived~

8:05 PM
assalamualaikum =)
salam sejahtera

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

huwaaaaaaaaaaaa.excited! my new baby just arrived an hour ago. excited. excited. excited. thanx pakcik sagawa. i lap u lah. hihihihi seronokkkkkkkkk~



tokorode,(btw)

oh, rumah bersepah2. tadi mencari penutup body camera ku. langsung lupa simpan kat mana dulu. sebab lama tak guna kan. so, satu hari tadi memunggah semua barang dalam oshire. selongkar semua kotak kosong. keluarkan semua bag yang ada. selongkar almari kaca. meja study, rak tv semua dah cari merata2. hasilnya? tiada ok. tensen2. cuak pun ada. buatnya hilang tak pasal2 kena beli yang baru. benda nya dah la kecik. colour hitam. sampai lah dah satu tahap yang xtau nak selongkar kat mana, aku p geledah rak makanan. logik tak? 
"takkan aku letak benda penting macam tu dalam rak makanan kot"

tapi aku teruskan mencari. and guess what? JUMPAAAAAAAAAAAAAA!!!!! penutup body camera dalam rak makanan??? eh bukan, kat dalam laci yang aku simpan segala plastik sampah, aluminium bagai, sarung bekas lam sinki tuh. tetiba tersesat pulak kat situ. haha aku gelak kat diri sendiri je la.

now tell me, siapa yang nak kemas balik rumah aku ni?
*sigh*

4 ♥:

nua on August 8, 2010 at 8:21 PM said...

aiii cik kak.. xkn mr bean kot nk g tlng kemas.. hahahaha..

ckynwan on August 8, 2010 at 8:22 PM said...

mr nua la. xleyh?

Unknown on August 11, 2010 at 4:24 AM said...

rabu2 plak kat sinie haha

ckynwan on August 11, 2010 at 9:36 AM said...

hahaha sengal!

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting