Aug 9, 2010

gosip siti rohana ismat

8:01 PM
haaaa siapakah siti rohana ismat? bagi orang yang duk bawah tempurung pengetahuan am secoet je ni memang la aku tak tahu. tapi ada orang jumpa @ masuk blog aku ni melalui keyword di atas. atas mana? tajuk entri aku tu la.tapi bila aku fikir-fikir balik rasa macam tak ada pulak aku buat entri pasal siti rohana ismat ni. keliru pulak ngan cik puan yang glamour sebab biskut famous amous tu.


haiiihhh, nak taknak aku pulak yang pergi search nama tuh hahaha dan ni yang aku jumpa.


***********************************


Kematian misteri 
nfazlina@bharian.com.my
2010/08/04


Bekas ADUN, pembantu ditemui mati dengan tembakan di kepala di lebuh raya

SUNGAI BULOH: Bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Permatang, Kuala Selangor, Datuk Abdul Aziz Mohd Noor dan Naib Ketua Wanita UMNO Bahagian Tanjung Karang, Siti Rohana Ismat, ditemui mati dalam keadaan misteri dengan kesan tembakan di kepala, semalam. Dalam kejadian jam 11 pagi itu, Abdul Aziz, 64, dijumpai terkulai di tempat duduk pemandu kereta yang terbabas di Lebuh Raya Utara-Selatan dekat sini, manakala Siti Rohana, 43, dalam keadaan terduduk di sebelahnya. Dua tembakan dikesan di sebelah kanan kepala Siti Rohana, manakala satu tembakan pula di kanan kepala Abdul Aziz. 



***********************************


Nak tahu kesah selanjutnya baca kat sini.

apa nak jadi ni?
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting