Aug 7, 2010

pakcik makcik memekak di taman

6:36 PM
reactions 
skipped my lunch, again. ok, bukan sengaja tapi harini memang hilang selera makan. satu hari suntuk aku hanya makan sebijik pisang, itupun lepas bangun dari tidur dan risau perut meragam. harini minum air sahaja satu hari dan makan eskem 2 batang. lepas tu tidur sampai baju yang dipakai basah sebab berpeluh2. lantas bangun pergi timbang berat badan. kalau dah peluh2 mesti berat akan berkurang  kan? bagus ckyn, bagus sangat2. daripada berat semalam turun lagi 1kg. dan saat entri ni ditulis berat adalah 43.5 kg. T_T macam mana ni?? kalau ikut kat penimbang tu aku ni dah terlebih ringan. TAK SIHAT OK!!!!

oh jauhnya dari tajuk. aku tak tahu la arini ada aktiviti apa kat taman sebelah rumah aku ni. dari petang tadi memekak je. nyanyi lagu rock n roll takpe la jugak. ni duk nyanyi lagu untuk golongan tua-tua zaman jepun. dah kau duk jepun memang la. tapi bising la pakcik! uwaaaaaaaaaaaaaaa~

dah berapa hari stop tengok cerita BAD GUY. sebab episode 14 belum ada eng sub. tapi ada spoiler cakap shim  gun wook oppa mati. iyada! mesti sedih nanti ni.tapi xpe la, nak jugak tunggu jugak eng sub kua. kang kalau tengok tak ada sub aku buatcerita snirik jugak. setakat miyan, ohtokei,  tuh aku paham la. panjang2 tuh xreti den haha

kat sini dah malam. sejam lagi dah nak masuk isya. dinner belum ready. malas nak masak sebab perut kosong sangat nanti tak ada selera jugak. macam mane ni? terasa nak makan kat joyful la pulak. maguro stea-ki~

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting