Aug 18, 2010

kebahagiaan dalam perpisahan

10:59 PM
reactions 
ada ke  bahagia dalam perpisahan? tak kisah la dah bersama berkurun lamanya atau pun sekejap cuma tapi bahagia ke? mungkin la bahagia. kalau kau amalkan sikap macam ni

"saya tak kisah asalkan kamu bahagia, kerna saya juga bahagia bila kamu bahagia"


 perghh memang romantik habis la kan. eh eh panjang nya aku mengarut ni haha. tu tajuk lagu shahir AF8 la! kenal x siapa shahir AF? jangan tanya aku. sebab sah2 la aku tak minat af ni kak oii. tapi makin hari makin menjadi-jadi pulak nama shahir ni kan. best sangat ke lagu nya? mantap sangat ke suaranya? maka aku tebalkan muka, rendahkan ego <-- pejadah pulak ngan ego bagai ni haha search lagu nyanyian shahir nih. muka hensem! boleh tahan la. ehem!



tak perlu ucapkan sepatah kata
kerna lantang terbaca dari muka
kan dan daku sudah tiada
keserasian jiwa


mungkin magisnya sudah hilang
tak perlulah kita mencuba lagi
betulkan kesilapan perhubungan ini
bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
manakah agaknya cinta  kasih


embun pun takan mampu menyubur sekuntum
bunga yang layu pada musim luruh
yangdulunya mekar di sinar suria
bila sudah kering pasti akan gugur
seperti cinta kita yang jelas ternyata
semakin lama oh semakin rekah
menimbulkan tanya apa mungkin kita
temu kebahagiaan dalam perpisahan
usah titis air mata kau tangiskan
ku dah cukup menampung selautan
begitu lama ku pendam
tapi hanya berdiam
kerna cuba menafi realiti


seperti cinta kita yangjelas ternyata
semakin lama oh semakin rekah
menimbulkan tanya apa mungkin kita
temu kebahagiaan dalam perpisahan
kebahagiaan dalam perpisahan

habis sudah dengar lagu. tapi belum cukup untuk aku dengar kali kedua. esok aku cuba dengar lagi okeh
nak download? sila download di sini

shahir suka kaler biru!
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting