Aug 11, 2010

liat bangun sahur

9:34 AM
reactions 
hai hai bai bai.
eh jangan bai bai dulu.
meh baca dulu sampai abes kekeke

biasa la, kalau dah masuk bulan puasa ni, sah-sah la cter bulan puasa nak kena keluar kan. ko pergi lah BW kat mana-mana kompem la ada cerita pasal bulan puasa ni. tadi baru je aku baca pasal bulan puasa nampak hantu. logik x? haaa tau takut. 

okeh. kalau sebut bab sahur ni, yang terus zaaap datang kat dalam kepala aku ni mestilah keriuhan kat umah . aku ade seorang adik lelaki. dia punya liat nak bangun Ya Rabbi memang menguji kesabaran. siapa nak tahu kesabaran diri tu nipis ke tebal, kena g test kejut adik aku bangun sahur.

aku ade 5 adik. so paling sikit mak aku kena kejut 6 orang la termasuk aku. ish3 kantoi tak bangun masak . tapi kerja mak aku senang je. tak payah kejutkan semua orang. cukup dia kejutkan adik aku yang super liat tu untuk kami yang lain bangun. mana taknya, gegaran maha hebat dah goyang2kan rumah penangan suara mak aku. tapi siapa kata senang? sebab bila kami2 yang lain ni dah ready nak suap nasik ke dalam mulut  belum tentu adik aku yang liat tuh bangun. sampai kami putus harap. bior je la dia nak tidur sangat. pastu bangun pagi esok bising2 kenapa tak kejut sahur. rasa nak hiris2 je telinga tu kan. kalau buat jahat sikit jirus air atas muka. aku? memang tak layan lah. tak sanggup nak kejut. haha

haaaa, cakap orang. korang bangun sahur tak malam tadi?

2 ♥:

AMIEROZIANA on August 11, 2010 at 1:34 PM said...

baik anas tak payah kejut...bangun jer

cKyN WaN on August 11, 2010 at 1:47 PM said...

hehehe
nanti anas bangun sahur ngan cik ikin okeh!

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting