Aug 8, 2010

senyum sorang2 tengok video comel

12:06 AM
hai hai bai bai. salam mana kak? assalamualaikum =). salam sejahtera semua. hehehe

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

orait. just a quick update. kau kawan ngan aku kat facebook? kawan? bagus. senang kerja aku. pergi kat wall aku ada video best. sangat comel. i like~ VERY MUCH. eh2 bukan nak promote facebook sendiri. kan dah cakap kalau kawan je boleh tengok kat wall aku.

kalau tak kawan? kalau tak kawan pun mesti ada facebook kan? haaa pergi search sekarang jugak Kesadaran amar ma`ruf Nahi Mungkar. aaaaa sudaaaaaaaah. dia nak berceramah pulak. haihhh sabar dulu boleh tak? dah search? p tengok kat bahagian video. yang tajuk dia Ragam (keunikan) makhluk ciptaan Allah. ye, video ikan tu. cuba tengok. comel je dolphin tu kacau ikan kecik kat tepi2 laut. burung2 beratur tengok. Subhanallah. kalau aku boleh tengok live memang best ah.banyak jugak video best lam tu. suka aku tengok.

aku try kasik link okeh. kalau xleyh jugak korang cuba lah cara kat atas. sebabnya die xguna youtube nye video so xleyh nk embed kat sini.and aku xtahu cara lain selain suruh korang search sendiri hahaha. nak tengok p search, taknak tengok wt bodoh je ok.
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting