Aug 24, 2010

eh bulan ramadhan mana ada hantu sebab syaitan kena ikat

5:57 AM
reactions 
mai sini mai dekat mai rapat nak cerita. tadi aku duk syok ber facebook berbW bagai ni tetibe ade something yang menarik perhatian mata dan naluri ingin tahu ku. mula-mula tu wat bodoh je la. sambung bW. eh siap ada bunyi pulak. tak seram pun bunyi nya. tapi cukup untuk menggugat konsentrasi aku daripad BW. so aku beranikan diri aku. dupdapdupdap.pelan-pelan je aku amek perisai, jalan bagi tak bunyi....

zap!
dapat pun tangkap seketul

pastu aku main kejar2 ngan belalang ni. penat aku bukak pintu xmo keluar. pastu bising pusing satu bilik. ni memang nak kena la kan. aku berusaha sampai ke sudah la jawabnye hahahaha


amboih muka bukan main lagi kan bengis
haha padan muka!


eh taknak lari pulak. seronok la tu main kejar2 ngan aku kan

tapi...kesian tadi kaki dia kudung satu. =( forgive me. tak sengaja! sape suruhdatangterbangatas kepala aku.konon nak manja2. kan dah tertarik kaki
eh kan dah cakap, mana ada hantu bulan ramadhan ni. belalang je

2 ♥:

Anonymous said...

iblis bapak(ketua jin yang mempunyai kekuatan dari jin lain ) segala jin, dan syaitan adalah satu pangkat kejahatan dari golongan jin atau manusia.di bulan ramadhan hanya syaitan golongan jin (alam ghaib)yang berpangkat tinggi sahaja yg diikat(syaitan maarid) atau di belenggu.jika seseorang itu banyak melakukan ibadat iaitu setaraf dengan wali wali mudah lah baginya untuk mengatasi syaitan yang kecil2.jika seseorang yang tipis iman nya dan jarang membuat ibadat atau kebajikan maka tiada kesan bagi nya di ibarat sama dengan bulan bulan lain.semua syaitan adalah golongan jin.tidak semua jin adalah golongan syaitan.

cKyN WaN on August 29, 2010 at 10:34 AM said...

ooooo macam tu ke
thanx for the info =)

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting