Aug 22, 2010

peraduan teka dan menang oleh miza yusof

12:12 AM
reactions 
ada ke nak mencabar minda aku ni. tapi elok juga otak dah tepu ni. lama pulak tak mengira. lama pulak tak topup. asik suh orang je topup kan. ngeh3. aku adalah insan bertuah sebab ditag untuk menang topup. eh pepandai je letak kalau menang dapat topup hahahaha

ni macam 1st time aku join contest. nk letak banner pon xreti haha ajar la weyhhh


jawapan
jumlah kad rm 5 = 23 keping = RM115
jumlah kad rm10 = 32 keping=RM320
total = 55keping= RM 435

nak join juge? sile ke sini

nak kena tag 3 orang katanya. nama di bawah sila mengira sekarang!
si polan 1
si polan 2
si polan 3

4 ♥:

Mi on August 22, 2010 at 8:42 AM said...

susah2. mesti ada kad topup yg overlapping

Miza Yusof on August 22, 2010 at 9:02 AM said...

hai. miza datg tgk contest.
entry accepted. good luck :)

cKyN WaN on August 22, 2010 at 2:23 PM said...

@ mi : memang pon. mcm nk buta mata aku smalam duk skodeng kad tersembunyi haihhh

@ miza : kalau i xmenang nak hadiah saguhati boleh? haha

cKyN WaN on October 8, 2010 at 3:39 PM said...

uwah tak sangka dapat hadiah saguhati gitu! oyeah~

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting