Aug 31, 2010

wajib ada post merdeka ke?

7:21 PM
rasa macam lama je aku menyepi. ceh padahal last update semalam kot memang betul-betul menyepi. selalu aku semangat je nak update apa-apa kat sini. tapi something came up pastu terus takde mood nak post apa-apa. xde mood nak blogwalking. eh, entri BW award tak buat lagi. see? dah berkurun orang bagi aku award. haiihh.oh. selamat hari jadi malaysia! tapi ni hari malaysia mendapat kebebasan kan? hari jadi malaysia 16 sept kan? dah jadi cuti umum pun.malaysia dah 53 tahun merdeka.kalau tetiba aku ngah jalan ronda-ronda kat pasar ramadhan nanti ada orang datang interview tanya pasal hari kemerdekaan ni, apa aku nak jawab ek.


apakah makna merdeka?
apa pendapat anda tentang malaysia yang dah 53tahun merdeka.?

 terkial-kial jugak lah nak menjawab. lagi susah daripada soalan aku jawab exam aritu.
eh tak sabar mahu pulang! hoy,hoy!
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting