Aug 29, 2010

ciri idaman contest

8:22 PM
ho ho ho kembali ke alam blog dengan contestdi sana sini oyeah~
tadi aku baca blog S.U.G.H.O.Idan terjumpa contest yang macam best je nk join kan. apa contestnya? jeng jeng jeng.

contest duit raya menang tambah nilai
*sila click link diatas untuk syarat dan penyertaan ok

contest ni suruh tulis ciri-ciri lelaki@suami idaman. ciri-ciri suami idaman aku merangkumi  empat ciri berikut. 


  1. cermin mata : sejak dari bangku sekolah aku rasa orang yang pakai spek adalah sangat macho. lagi-lagi bila nak betulkan spek kat batang hidung tuh. perghhh terangkat jugak lah.
  2. kidal : aku right-handed.dan mengagumi mereka yang left-handed. gila lah. memang hensem terus tertawan lah. mata terus jadik blink2~
  3. tahu melukis : korang letak lah aku dalam galeri lukisan 10jam kompem aku x kesah. betapa aku sangat teruja ngan lukisan. pelukis lagi la aku teruja hahaha
  4. pakai baju belang melintang singsing lengan paras siku : uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. memang on the spot aku tertawan! hahahaha


so,
 kidal + cermin mata + tahu melukis + bajubelangmelintang = lengkap!

ini adalah ciri-ciri lelaki@suami yang memang kalau ada depan mata aku terus cakap yes kalau dia tanya "sudikah kau menjadi isteriku" 

tapi sekarang anda semua tak perlu datang dengan ciri-ciri diatas sebab dah ada orang buat and of cos i said yes haha.

p/s : tapi di samping beriman, bertanggungjawab dan semua ciri penting yang lain adalah termasuk. ini adalah y special punya ciri-ciri yang kalau ada keempat2 ni boleh tambah markah terus jadik 100%

9 ♥:

Cikuniz on August 29, 2010 at 8:27 PM said...

hoho ko ni~~demand lebih ni haha~

ckynwan on August 29, 2010 at 8:30 PM said...

apsal pulak demand lebih
ciri-ciri tuh simple je kot hahahahaha

ke x? =P

Pieja on August 29, 2010 at 10:59 PM said...

saye left-handed! nk jadi my gf :> hahaha

ckynwan on August 29, 2010 at 11:01 PM said...

eh eh xnk
kena ade empat2 br diterima haha

Unknown on August 31, 2010 at 3:07 AM said...

tengs sudi join sayang ^^
gudlak okeh! moge terpilih~

ザ-sylver- S on September 1, 2010 at 10:55 AM said...

jap!!
apsal nk kidal? istimewa sngt ke orng kidal ni?(dgn nada yang tak puas hati)

ckynwan on September 1, 2010 at 11:15 AM said...

hahaha gila lah! marah ke?

sebab paling utama ialah aku xleyh tulis guna tangan kiri. so sape y kidal tu aku rasa dia hebat dan macho dan kakkoi dan seangkatan dengannya la

cop!
ko kidal ke?
kalo ko kidal semua penerangan di atas tidak valid haha

ザ-sylver- S on September 1, 2010 at 11:25 AM said...

takpela,orng tk sudi nk wat cmne..
Yng penting aku specky, lukis tau la skit2, baju belang lintang2 ade la 3 helai, ni tgh jemor 2 helai...

hahaha..
slmat hari raya , mkn byk2..

ckynwan on September 1, 2010 at 4:12 PM said...

hahahahahahaha
cis!!!

tapi kau x kidal kannnn~

selamat hari raya.
esok aku nek kapal terbang balik malaysia. oyeah~

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting