Oct 29, 2010

hari paling aktif di dunia. dan aku kepenatan

11:52 PM
reactions 
ya. harini hari paling aktif dalam dunia ckynwan. bangun pagi smangat nak pergi zemi(=discussion) , tup2 pukul 11 pagi baru start zemi. penat aku berdebar2 sebab xde progress lagi fyp, rupa2nya harini zemi pasal yakyuu je. yakyuu is softball. sebabnya acara tahunan tahun 4 main yakyuu. dan yang paling penting aku kena main! not a good idea!

ade cerita menarik di sebaliknya, tapi nanti lah aku cerita.

aku penat. eh penat yakyuu tak hilang lagi ke? bukan tak hilang tapi kepenatan yang tak sempat nak stop. lepas yakyuu aku g taiken ntah ape2, macam2 ujian aku buat.berdri sebelah kaki sambil depa tangan sambil pejam mata selama 232 saat. sampai sekarang aku rasa lenguh.dan sekarang ni baru je balik dari main bowling! ah lama sungguh tak main bowling.

aku penat.

esok aku sambung ok?

-night people-
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting