Oct 6, 2010

cemerlang di hari pertama ha ha ha

5:04 PM
reactions 
ohoho, kan aku dah cakap semester kedua baru sahaja bermula. so semalam bermula la kelas pertama aku. tu pun aku boleh lupa. nasib baik kelas petang. mula pukul 245. satu sesi kelas adalah 90 minit dan gap setiap kelas adalah 15 min. <-- saja nak gtau hehe

maka bermulalah sesi dengan papa hashimoto yang suka bagi amanat kepada anak cucu cicit dia yang kat depan. bagi orang2 yang macam aku duk agak ke belakang ni memang tak dengar la kalau dia membebel sorang2 kat depan tu. pastu pulak tulisan, alahaiiiii keciknye. terkial2 nak salin nota. memang lopong2 lah. after kelas baru topup balik ngan member.

Alhamdulillah kelas harini pun aku cemerlang hahaha. datang awal gitu. hak2. semangat minggu pertama katakan kekekeke. tapi kalau boleh nak kekalkan semangat macam ni sampai akhir sem la. sebab nya makin menuju ke akhir sem, suhu makin sejuk. semalam pun aku menggigil. tidur pakai stokin bulu2 selimut bawah futon n mofu.

tup2 bangun pagi tadi matahari memancar terik berpeluh gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! hoho tak payah jogging haha

eh pagi tadi aku separuh mati. nanti lah aku story mory. nak balik dah. aku kat lab ni. rajengkan? kat luar tu dah gelap gelita dah.

お疲れ様です~
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting