Oct 10, 2010

majlis 101010

7:24 PM
reactions 
Alhamdulillah. segalanya selsesai mengikut perancangan. majlis yang berlangsung tadi habes awal dari masa sebenar yang dijangka2. meriah tak meriah sebab ade artis jemputan lagi. nyanyi penuh perasaan , bisa buatorang tak kering gusi ha ha ha ha. tapi semua nya seronok. makan pun sedap.

oh kepenatan yang amat. penat buat ape pon tak tahu. penat makan agaknye. tadi aku makan kek lapis, bihun goreng, nasik beryani, rendang daging, rendang ayam, satay ayam, buah limau 3 bijik,keropok ikan,dan air teh segelas. mau tak kembung?

aku malas nak menulis~kamu layan je lah gambar2 kat bawah ni ok?





penyanyi jemputan hehe



ade kaler sesat!






selamat hari raya~


ni aje lah kaum hawa warga malaysia di bumi fukui ni. sobs~makin pupus 



ni semua y amek EE

yang tengah tu adalah labmate saye. yang kanan tu kempunan nak masuk lab saye ha ha ha ha

versi gadis melayu~
gambar ramai2 credit to cik liza 
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting