Oct 31, 2010

tak perlu jadi siti nurhaliza

10:17 AM
reactions 
sudah! habis la mengamuk semua peminat penyanyi no 1 negara nih. kena hentam cukup2 agaknye ek. xpe lah, asalkan jangan kaitkan aku dengan konspirasi fida aishah. eh lagi2 fida aishah. dah ade orang merungut ni sebab tak letak nama dia hahaha...ok lupakan fida aishah. kita cakap pasal award pulak. oh lupa tajuk aku tu tak siap sebenarnya. tajuk penuh dia macam ni 

tak perlu jadik siti  nurhaliza untuk dapat macam2 award

haaaa award apenya yang kau dapat .sampai kuarkan statement cmtu? bajet bagus sangat la?

award dari Rush D
macam biasa lah, kalau award mesti ada soalan punya lah. tak paham jugak kadang2 haha. sealu kalau dapat award bukan kena bagi ucapan ke?

1.nape suke memori seorang muda?
blog sapa tu? tadi br 1st time p jenguk. so xleyh nk bagi sebab lagi kenapa suke sebab xsuke lagi haha

2.reaksi slps mendapat award ni?
rasa pelik. sebabnye award anugerah blogger harapan. ade link blog memori seorang muda. tapi di pass2kan ke blog lain. pastu soklan pulak berkaitan dengan blog tu. logik tak? sebab aku bukan dapat dari pemilik blog memori seorang muda. so macam pelik la nak jawab soklan. eh panjang nye reaksi aku haha

3.sila passing award.
aku taknak passing lah. sebab rasa soklan tu pelik. haha

p/s : siapa sokong sila angkat tgn, ketuk2 keyboard kat ruangan komen boleh?


-back to quilling-
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting