Oct 10, 2010

tak sempat nak amek nombor 10:10

9:37 AM
reactions 
harini tarikh cantek sangat. kena pulak dengan hari cuti. kompem2 la ramai majlis ni kan. majlis tunang majlis kahwen . eh angkasawan Dr Sheikh Muzaffar yang gambar pre-wedding terbang2 tu pun hari ni kan majlisnye? semua pun teruja nak tengok macam mana la keadaannya. agak2 ada kapal angkasa x? hehehe aku pun tak sabar2 nak tengok kan. mana tahu kali ni shooting terbang sampai ke awan pulak ke.

oh semalam ada orang cakap kat aku, pagi ni bangun pukul 10:10 amek gambar letak lah mane2 sebagai kenangan kan. haihhhh tak sempat pulak. aku bangun2 dah kol 10:23 hahaha tapi bukan la sebab tu aku bangun. hari ni ada jamuan raya. kena la bangun siap2 masak2 menu cubaan aku yang pertama ni hahaha

ape ek nak buat hari 10 ni? makan satay sampai pecah perut lah haha.
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting