Oct 9, 2010

semangat patriotik mesti ada beb!

12:50 AM
reactions 
okeh harini berjiwa patriotik sket. semangat gitu! kelmarin dengan semangatnya aku mendendangkan lagu daerah setiu ni kat dia. hahaha padan lah muka kan kena dengar lagu ni dengan suara sumbang tapi penuh semangat gitu.

tadi aku tanye pakcik google pasal daerah sendiri pastu terjumpa link best. 1st time aku jumpa nih. hahahaha. semangat punya pasal aku nak suh dengar lagu ni. seingat aku , belajar time sekolah rendah. memang terhafal sampai sekarang lah. tak ingat dah aku masa sekolah rendah dulu agaknye nyanyi lagu ni setiap isnin kot haha

lagu sekolah pun aku tak ingat. tapi aku ingat lagu setiu ni. haha meh dengar ramai2 







oh, setiu ni daerah bongsu di terengganu. anak bongsu gitu. masih manja2 dan baru2 nak kenal dunia.

haaa kalau nak tahu pasal setiu boleh la p sini.macam2 ade. kawasan peranginan yang menarik seperti Pulau Redang dan Pulau Lang tengah.

okeh. ni pulak lagu sekolah rendah aku. setahun aku sekolah kat sini. darjah 4 je. hehehe




rindu la pulak zaman2 sekolah. eheh~
 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting