Oct 16, 2010

kipas-susah-mati 2PM?

11:31 PM
reactions 
kalau peminat fanatik korea mesti tahu kumpulan 2PM ni kan?? aku pun tahu je kewujudan 2PM kalau ade org tanye, tapi nak suh sebut nama sorang2 tu kompem tak lulus. muka dorang yang mana satu pun aku xtahu hahahaha.

tapi mereka2 ni memang fanatik gila2 kot. sampai sanggup nak g nyanyi2 joget2 depan orang ramai. kalau aku tak sanggup lah .i kan pemalu kekekeke walaupun aku xtahu apa tujuan mereka buat video nih. yang tu p tanye depa lah. takpun p baca penerangan kat youtube hehehe







haaa yang ni pulak versi asal kumpulan 2PM.




 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting