Aug 1, 2010

lagu jiwa lagu cinta

6:36 AM
reactions 
assalamualaikum =)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

eh tajuk macam lagu mawi. tapi aku tak tiru ok. aku memang nak buat tajuk entri aku macam tu tanpa memikirkan @ teringat kat lagu mawi. sumpah. aku xdengar lagu mawi. aku tak minat mawi. hahahahaha ntah ape2 je kan. padahal xdak sapa2 pikiaq lagu tu pon haaaihhh. amacam aku kecek utagha?

seperti entri sebelum ni, aku suka kaitkan hidup aku ni melalui lagu. apa2 yang berlaku mesti nak carik lagu y sesuai hahaha. meh sini nak bagitau antara lagu2 yang kalau aku dengar mesti teringat kat kesah lama2.

aku tak nak terang banyak2. korang dengar satu2 then buat kesimpulan sendiri boleh x? haha







  • 1st : cuba by Faizal Tahir
  • 2nd : hush hush by pussycat dolls
  • 3rd : dibius cinta by melly goslow n yusri kru
  • 4th : torture by rin on the rox
  • 5th :  hakikat sebuah cinta by saleem
  • 6th : 声を聞かせて (let me hear your voice) by BigBang
  • 7th : you are my destiny by Haha

4 ♥:

rehaNn on August 1, 2010 at 11:33 AM said...

huhu...same2...klu ak post lagu kt blog..tu mksdnye current perasaan ak la..anyway,u already hv sumone that deserve u 100th times better..xyah dok igt cite lame..
buat list lagu bru plak..hehe

cKyN WaN on August 1, 2010 at 12:15 PM said...

hehehe thanx raie!! muah2 haha

nanti pasni aku letak lagu baru lak haha

gambarou!

jaja2901 on August 1, 2010 at 5:48 PM said...

"anyway,u already hv sumone that deserve u 100th times better..xyah dok igt cite lame.."

like comment raie

cKyN WaN on August 1, 2010 at 5:54 PM said...

aauuwwwww..korang nih sweet lah hehe

tq jaja! syg ko jugak

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting