Aug 2, 2010

bad guy = nappun saram

9:37 PM
reactions 
jahatnya manusia. kau bela dari kecik pastu tetiba dapat tahu tu bukan anak kau. mentang2 kau kaya, orang ternama ada syarikat besar sesuka hati je kau campak budak kecik yang dulunya kau tatang bagai minyak yang penuh tu. tanpa belas kasihan. dan jangan kau salahkan orang lain kalau budak kecik tu suatu hari datang nak balas dendam atas perbuatan kau tu.




amboih emo nye kak! hehehe 
skang ni aku ngan menonton cerita bad guy. korean drama. best2. aaa yang aku duk membebel kat atas tu adalah permulaan cerita ni. aku macam buat kesimpulan sendiri hihi.
jommmmmmmmmmmm pakat tengok.




Shim Gun Wook (Kim Nam Gil) plots revenge against the Haeshin Group, a large corporation to whom Hong Tae Sung (Kim Jae Wook) is the heir. 

8 ♥:

~thirasaufee~ on August 2, 2010 at 10:08 PM said...

weyh best ehh?? ak tgk 1 episod laki tu tak ensem aa.. takda mood nak truskan.. haha.. tp jalan cita best ke?

cKyN WaN on August 2, 2010 at 10:14 PM said...

ish ko nih tak menjiwai langsung. hensem yuk!

citer die best! xcayetanye pijah haha tgk la. menarik dan sgt buat ko nk tahu apa akn jadik seterusnya.

oh, tapi jgn mengharapkn cte mcm go mi nam la haha

~thirasaufee~ on August 3, 2010 at 4:11 PM said...

aku tak harap pon cita comel2 cmtuh,
ce ko tgk

a man called god
king of baker kim tak goo

best2.. hehehe

cKyN WaN on August 3, 2010 at 4:13 PM said...

nanti abes cte bad guy aku layan cte tuh lak haha

::NaS:: on August 4, 2010 at 7:00 PM said...

kak ckyn tgk kat mana?ari tu seblum exam saya dok tgk gak cite tu.pulun cari kat youtube pasal viikii ngan mysoju takleh tgk cite tu.kot la ada tmpat baru leh tgk

ckynwan said...

oh. akak tgk kt www.crazydrama.net
lagi satu kat http://www.midnights-dreams.com/

tengok2. best nih.xleyh stop dah

::NaS:: on August 5, 2010 at 2:18 PM said...

crazydrama ke dramacrazy.hehe..try search takde pulak crazydrama.
pastu kat dramacrazy takde pulak cite bad guy ni

cKyN WaN on August 5, 2010 at 2:25 PM said...

hahahahahaha terbalik kah
sat ek nk bagi link

http://www.dramacrazy.net/korean-drama/bad-guy/

 

celoteh ckynwan Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting